Půjčky DINERO - Peníze jednoduše

Registry

Existují 3 druhy registrů, kde bankovní, nebankovní a leasingové společnosti evidují informace
o vašich půjčkách, úvěrech i leasingách a vaší platební morálce.

CBCB - bankovní registr klientských informací (BRKI): www.cbcb.cz


Korespondenční adresa:
CBCB, a.s., Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4


SOLUS - : www.solus.cz

Negativní registr do něhož členské organizace hlásí informace o dlužnících, kteří se dostali do prodlení s úhradou dluhu. Kontrolou spolehlivosti, správnosti a úplnosti údajů předávaných jednotlivými členy sdružení SOLUS, je pověřen auditor.


Korespondenční adresa:
SOLUS, zájmové sdružení právnických osob, Antala Staška 510/38, Praha 4 - Krč, PSČ 140 0


CNCB - nebankovní registr klientských informací (NRKI): www.cncb.cz

V registru jsou vedeny osoby, které čerpaly úvěr u některé z členských leasingových společností či nebankovních poskytovatelů úvěrů.


Korespondenční adresa:
CNCB, a.s., Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4


INFORMACE, KTERÉ VÁS BUDOU ZAJÍMAT

Do "pozitivního" Bankovního registru klientských informací a sesterského Nebankovního registru se klient dostane, jakmile si vezme nějakou půjčku. Registr pak po celou dobu splácení eviduje, jak se dlužník chová.

Pokud klient splácí bez problému, je to pro banky a jiné instituce dobrá zpráva. V celé klientově histotii tak může banka vidět i případné porušení závazků.

Informace z registru dlužníků slouží bankám i jiným institucím k doplnění informací o schopnosti klienta splácet další půjčku. Zároveň si v nich můžou banky či jiné instituce ověřit, zda klient nezatajil některé půjčky či úvěry.

Negativní zápis o případném nespláceném dluhu pro některé banky či instituce automaticky neznamená, že by klient ztratil přístup k další půjčce či úvěru.

U náhodných pochybení vidí, že šlo o ojediněly případ a že dluh je už vyrovnaný. Pak by to pro klienta neměl být při žádosti o úvěr problém. I když nelze vyloučit, že i v takovém případě bude pro některou instituci nedůvěryhodný.

Požádat banku o vymazání negativních informací z registru po uhrazení dluhu je zbytečné. Podle pravidel registrů to banka udělat nemůže. Nahlásí jen, že klient dluh vyrovnal. Zápisy se aktualizují v měsíčním intervalu.

Tento zápis bude vyditelný ještě tři roky v registru SOLUS a čtyři roky v Bankovním a Nebankovním registru. Teprve pak se vymaže.

O výmaz lze požádat pouze v případě, že zápis o klientovi byl chybný. Na tuto chybu by měl klient upozornit klientské centrum daného registru, který se o nápravu postará ve spolupráci s institucí, která informaci nahlásila.


Chcete znát stav vašeho registru? Požádat můžete osobně na počkání, emailem, datovou zprávou, sms zprávou, poštou.

Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat!


Naše úplné kontaktní informace najdete v rubrice KONTAKT.


zpět na úvodní stránku

Info - kancelář
Řekli Vám už někde na Vaši
žádost o půjčku "ne"?!

Nenechte se odradit
a zavolejte nám!

Zkusíme pro Vás najít
nejlepší možné řešení!


ZAVOLEJTE NÁM
Tel.: 739 443 544

kontaktujte nás...

Pro kontakt také můžete
využít naši e-mailovou
adresu:


finance@dinero.cz


navštivte nás...
PŘIJĎTE
ZA NÁMI
DO KANCELÁŘE

Adresa:

Palackého třída 159
612 00 Brno-Medlánky

Pracovní doba:

Pondělí – Pátek
9:00 – 12:00 / 14:00 – 18:00

Podrobné kontaktní
informace zde.


WiFi

Půjčky DINERO • Infolinka - Tel.: 739 443 544 • www.pujcky-dinero.cz • E-mail: finance@dinero.cz